حجت بار

وظایف شرکت باربری و اتوبار

تا به حال به این موضوع که اتوبار یا شرکت بابری چه وظایفی دارد فکر کرده اید؟ در این مقاله وظایفی که یک شرکت باربری و اتوبار مناسب در برابر مشتریان خود دارد که ممکن است شما از آن بی خبر باشید را ذکر می کنیم:

امروزه مانند گذشته تصور اینکه یک شرکت اتوبار تنها وظیفه حمل و جابجایی بار در سطح شهری و یا حمل بار به شهرستان را دارد از بین رفته است. شرکت های باربری در حال حاضر وظایف دیگری را بر عهده دارند و کار آن ها فقط حمل بار نیست.

اصول مهمی که در بیشتر کشور ها یک الزام است امروزه در کشور ما هم مورد توجه می باشد. اصول مهمی که نقش مهمی در تعیین حرفه ای بودن شرکت اتوبار ایفا می کنند. از جمله :

· کیفیت در تمام مراحل باربری

· ارائه خدمات مختلف در حوزه باربری،خدماتی مانند بسته بندی اثاثیه و وسایل، حمل بارهای خاص و ..

· تضمین کیفیت باربری و سلامت بار

· استفاده از متد های جدید و بروز، جهت بسته بندی و حمل و نقل انواع بار

· سرعت انجام امور باربری همراه با حفظ کیفیت

· ایمن بودن و حرفه ای بود و قابل اطمینان بودن شرکت اتوبار

· هزینه ی مناسب و منعطف برای انجام انواع خدمات باربری متناسب با بودجه و خواسته های مشتریان

· ارائه مشاوره ی مناسب و تخصصی جهت تسهیل امور جابجایی و اسباب کشی

· ارائه خدمات باربری ، اتوبار و وانت بار در مناطق مختلف تهران و متناسب با نیازها و شرایط هر منطقه

همه اینها مواردی است که باید یک شرکت اتوبار متعهد به رعایتشان باشند. برای همین است که در اینجا صحبت از انتخاب گزینه مناسب تر به میان خواهد آمد.

امروزه دیگر صحبت جابجایی اسباب و وسایل از یک نقطه به نقطه ای دیگر (در سطح شهری و یا مسافت های طولانی تر و جابجایی کشوری) مطرح نیست و مسئله مهم تری یعنی کیفیت و خدمات مطرح می باشد. اینکه شرکت باربری با چه خدماتی و کیفیتی وسایل شما را جا به جا کند بسیار مهم است.

بر اساس نتیجه گیری کلی می توان گفت امروزه شرکت های باربری مانند سایر شرکت های خدماتی به جز حمل و نقل وسایل شما کار هایی همچون مشاوره در زمینه اسباب کشی، بسته بندی کردن وسایل شما، مشاوره در چیدن وسایل در مکان جدید و … را بر عهده دارد و مسئول انجام آن ها به صورت کامل و صحیح می باشد تا نیاز های مشتریان را پاسخگو باشد.

1 دیدگاه

  • جوادشاکری

    من ازاین شرکت خیلی راضی هستم وسایل خونموبدون دردسربردن ازکارگرهاشون خیلی راضیم

  • نوشتن یک دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *