بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد

بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد

یکی از اقداماتی که باید پیش از جابجایی اثاثیه منزل انجام دهیم، بسته بندی آن ها است. همه ما با استفاده از جعبه های میوه و کارتن های لوازم منزل وسایل کوچک و بزرگ منزل را بسته بندی می کنیم و آن ها را برای جابجایی و اسباب کشی آماده می کنیم.

 

بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد

جعبه های معمولی که اکثر افراد برای بسته بندی اثاثیه منزل از آن استفاده می کنند معمولا دارای مقاومت مناسب نبوده و در برابر فشار و ضربه چندان مقاومتی ندارند. از طرف دیگر بسته بندی صحیح و اصولی لوازم منزل، مخصوصا لوازم شکستنی و حساس مانند ظروف آشپزخانه، کاری نسبتا دشوار و زمانبر است.

 

برای اطلاع از هزینه بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد، با ما تماس بگیرید: ۰۵۱۳۶۶۶۶۶۶۶

 

از طرف دیگر بسته بندی اثاثیه منزل باید به نحوی انجام شود که علاوه بر محافظت از اثاثیه، حمل و نقل آن ها را نیز  آسان تر بکند. به همین خاطر شرکت حجت بار، بهترین باربری در مشهد، خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد را بصورت تخصصی ارائه می دهد.

شرکت حجت بار با استفاده از تجهیزات استاندارد، می تواند تمام اثاثیه منزل شما را بسته بندی و جابجا نماید. بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد، به گونه ای انجام می شود که شما از سلامت و تمیزی اثاثیه منزل تان در حین جابجایی و اسباب کشی، مطمئن شوید.

کلیه لوازم کوچک و بزرگ منزل مانند ظروف آشپزخانه، لوازم برقی، دکوری، گل و گیاه و حتی یخچال فریزر و سایر لوازم بزرگ و سنگین در طی فرایند بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد، بسته بندی و محافظت می شوند.

چرا باید اثاثیه منزل را پیش از اسباب کشی بسته بندی کنیم؟

قطعا برای همه افراد بسیار مهم است که در طول اسباب کشی، وسایل منزل آسیب ندیده و کثیف نشوند؛ اما راه حل چیست؟

بدون شک راه حل این موضوع بسته بندی درست و اصولی لوازم قبل از اقدام به جابجایی آن ها است.

بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد، یکی از خدماتی است که شرکت حجت بار ارائه می دهد. در کل می توان گفت اگر بسته بندی اثاثیه منزل به درستی انجام شد بخش زیادی از فرایند اسباب کشی و حمل و نقل اثاثیه انجام شده است. بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد، مزایای فراوانی دارد که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره می کنیم:

 

برای ثبت سفارش بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد با ما تماس بگیرید: ۰۵۱۳۶۶۶۶۶۶۶

 

  • جلوگیری از آسیب دیدگی لوازم حساس و گرانقیمت همچون تلویزیون، یخچال، ساید بای ساید، مایکروویو، لوازم شکستنی آشپزخانه، مبلمان و…
  • جلوگیری از آلودگی لوازم مخصوصاً مبلمان. تشک تخت. فرش. رختخواب و البسه و غیره
  • بسته بندی و پک کردن وسایل منزل باعث چیدمان و بارچینی مناسب داخل کامیون می شود.
  • بسته بندی اصولی باعث بالا رفتن راندمان و سرعت عمل کارگران در حین حمل بار و در نتیجه پایین آمدن هزینه تمام شده برای مشتری می شود.

چه وسایلی را باید بسته بندی کنیم؟

بطور کلی تمام اثاثیه منزل را باید قبل از جابجایی بسته بندی کنیم. اما در این اقلامی وجود دارند که دارای حساسیت و اهمیت بیشتری هستند. لوازم و وسایل شکستنی و اقلامی که در برابر ضربه مقاومت کمی دارند باید بسته بندی شوند.

علاوه بر این وسایلی مانند یخچال فریزر، تلویزیون و … که در صورت برخورد یا کشیده شدن روی سطوح دچار خط و خش شده و زیبایی آنها لطمه می بینند نیز باید به خوبی بسته بندی و عایق شوند تا در برابر رطوبت یا بارندگی نیز مقاوم شوند.

 

اقلامی که نیاز به بسته بندی دارند و حتما باید پیش از جابجایی بسته بندی و محافظت شوند عبارتند از :

  • یخچال
  • تلویزیون
  • شیشه میز ناهارخوری
  • گنجه
  • مایکروویو
  • اجاق گاز
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • مبلمان
  • میز جلو مبلی
  • میز تلویزیون
  • سرویس خواب و کمد بچه

حمل و بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد با حجت بار

شرکت حجت بار نیروهای (آقا و خانم) آموزش دیده ای دارد که بصورت صحیح و اصولی اثاثیه منزل شما را بسته بندی کرده و برای جابجایی آماده می کنند. این کارگران ماهر کلیه اثاثیه منزل شما را با استفاده از تحهیزات و لوازم استاندارد و ایمن بسته بندی می کنند تا احتمال آسیب به آن ها به صفر برسد.

بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد، در شرکت حجت بار، به کمک ابزارهایی از جمله کارتن، کاور، ضربه گیرحباب دار، سلفون و چسب استاندارد و با کیفیت صورت می گیرد.

بسته بندی لازمه یک اسباب کشی آسان ایمن و اصولی می باشد چنانچه بسته بندی به صورت اصولی انجام شود به طور حتم دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد و اثاثیه منزل شما به سلامت به مقصد و منزل جدید شما خواهند رسید.
در نگاه اول شاید به نظر برسد که هزینه کردن برای بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد، کاری، زیاده روی بوده و هزینه اضافی به شما تحمیل می کند.

اما این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که آسیب دیدن برخی وسایل مانند یخچال فریزر و تلویزیون و سایر لوازم منزل، می تواند هزینه هایی به مراتب بیشتر را به شما تحمیل کند. به همین خاطر توصیه ما به شما این است که حداقل اثاثیه و لوازم قیمتی و ارزشمند را به خوبی و به کمک نیروی متخصص بسته بندی کنید.

شرکت حجت بار با بیش از ۳۰ سال سابقه خدمت رسانی در زمینه باربری و بسته بندی لوازم منزل در مشهد، آمادگی این را دارد که در کمترین زمان و با یک هزینه منطقی صفر تا صد اسباب کشی شما را انجام دهد.

از بسته بندی اثاثیه تا تخلیه اسباب در مقصد، کاملا توسط نیروهای با تجربه و کارآزموده حجت بار انجام می شود تا خیال شما از لحاظ به سلامت رسیدن اثاثیه منزل تان به مقصد آسوده و راحت باشد.

شما عزیزان می توانید از طریق تماس با دفتر مرکزی حجت بار در مشهد، برای رزرو وقت برای باربری و اسباب کشی در مشهد، اقدام نمایید.

علاوه بر این شما می توانید از طریق وب سایت حجت بار و با تکمیل فرم رزرو آنلاین باربری، نیز درخواست خود را برای بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد و همچنین باربری در مشهد، ثبت کنید.

لازم به ذکر است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت حجت بار و یا با تماس با دفتر مرکزی ما در مشهد از تخفیفات و شرایط ویژه بسته بندی اثاثیه منزل در مشهد نیز آگاه شده و از این شرایط و تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.

 

هزینه باربری

هزینه باربری و اتوبار

عوامل موثر بر قیمت باربری و اتوبار

خدمات جابجایی و باربری هم در فاصله های کوتاه مثل فاصله بین دو ساختمان یا حتی طبقات یک ساختمان ارائه می شوند و هم در فواصل دورتر هنگام اسباب کشی با ماشین های باربری و اتوبار. جابجایی برخی وسایل مثل پیانو یا تابلوهای بزرگ و باارزش نیاز به تخصص و گاهی وسایل متفاوت دارد که هزینه های این دسته از خدمات جابجایی بسته به مورد تغییرات زیادی دارد.

ادامه مطلب

حجت بار

وظایف شرکت باربری و اتوبار

تا به حال به این موضوع که اتوبار یا شرکت بابری چه وظایفی دارد فکر کرده اید؟ در این مقاله وظایفی که یک شرکت باربری و اتوبار مناسب در برابر مشتریان خود دارد که ممکن است شما از آن بی خبر باشید را ذکر می کنیم:

امروزه مانند گذشته تصور اینکه یک شرکت اتوبار تنها وظیفه حمل و جابجایی بار در سطح شهری و یا حمل بار به شهرستان را دارد از بین رفته است. شرکت های باربری در حال حاضر وظایف دیگری را بر عهده دارند و کار آن ها فقط حمل بار نیست.

ادامه مطلب

بیمه باربری

بیمه باربری چیست؟

یکی از سئوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا آن شرکت ارائه دهنده خدمات باربری مشهد که وسایل شما را به مقصد جدیدتان قرار است برساند، سلامت وسایل تان را تضمین می کند؟ این مسئله به خصوص زمانی بیشتر اهمیت دارد که می خواهید وسایل و یا اثاثیه خود را به محل نسبتا دوری انتقال دهید (مثلا حمل بار به شهرستان و یا خارج از کشور)

ادامه مطلب

حجت بار

خدمات حجت بار

باربری و اتوبار حجت بار با سال ها تجربه درخشان، یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های حمل و نقل در زمینه حمل اثاثیه منزل و دفتر کار تخصصی با کارگران ماهر و بیمه و بسته بندی در تمام نقاط شهر مقدس مشهد و شهرستان بصورت شبانه روزی می باشد، استفاده از کارگران مجرب در باربری حجت بار، پرسنل آماده هستند که شما را در جابجایی مطمئن و بی دغدغه اسباب و اثاث منزل خویش بصورت شبانه روزی به بهترین نحو یاری رسانند.

ادامه مطلب